Przejdź do treści

Płatności i dostawy

Płatności i dostawy

FORMY PŁATNOŚCI

1 / W celu dokończenia zakupu obsługujemy kilka metod płatności, uwarunkowanych od obsługiwanego przez nas systemu Przelewy24.

2 / W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności.

3 / Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy w terminie 7 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

4 / W przypadku błędów z płatnością w systemie Przelewy24, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta:

4.1 / LINK

4.2 / +48 61 642 93 44

DOSTAWY

1 / Dostawy naszych produktów realizujemy tylko w Polsce. Obsługujemy dostawy za pomocą InPostu (paczkomat, kurier).

2 / Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej według cennika dostaw. Od 200 zł brutto dostawa jest bezpłatna.

3 / Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar będący przedmiotem umowy bez żadnych wad, pomijając sytuacje, w których wada powstała w wyniku niewłaściwego transportu towaru.

4 / Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej sklepu informację o szacowanej liczbie dni roboczych do dostawy i realizacji zamówienia.

5 / Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży.

6 / Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

7 / Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.

8 / Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru, po wcześniejszym ustaleniu ze sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

9 / W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

10 / W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

11 / Początek biegu terminu dostawy produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego sprzedawcy.

12 / W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego produktu, produkt będzie gotowy do odbioru przez klienta w terminie wskazanym w opisie produktu. O gotowości produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

13 / Odbiór osobisty produktu przez Klienta jest bezpłatny.

14 / Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy dowód zakupu obejmujący dostarczane towaru.

15 / W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu internetowego przez dostawcę, sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy.

O nas

Jesteśmy prospołecznym sklepem z rękodziełem artystycznym. Prowadzimy zajęcia rękodzielnicze dla osób z niepełnosprawnościami, gdzie szyjemy Pieroguszki. Każdą pakujemy w ekologiczny foliopak z recyklingu. Stawiamy na jakość, nie na ilość, a każdy zakup wspiera bezpośrednio działania naszych pracowników z niepełnosprawnościami.

Zachęcamy do zebrania własnej kolekcji Pieroguszek i poznania artystów stojących za nimi. :)

Luft

ul. Koszalińska 18

40-717 Katowice

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK | 10:00 - 17:00

Kontakt

kontakt@luft-sklep.pl+48732064793

Spółdzielnia Socjalna Honolulu

2024

Dostawa gratis już od 240,00 zł

Zwrot bez powodu aż do 14 dni

Bezpieczne płatności zapewniają Przelewy24