Luft - ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

1 / Szanowna Klientko, Szanowny Kliencie, zależy nam, by proces zwrotu produktu był dla Ciebie jak najłatwiejszy. W trosce o jego skuteczny przebieg, prosimy, by kolejno:

1.1 / Wypełnić, zeskanować lub zrobić zdjęcie i przesłać mailem na nasz adres (zamowienia@luft-sklep.pl) dokument zwrotu towaru (POBIERZ).

1.2 / Po potwierdzeniu mailem otrzymania przez nas dokumentu zwrotu towaru nalżey nadać przesyłkę ze zwracanym towarem izałączyć do niej oryginał dokumentu zwrotu towaru. Przesyłkę należy przesłać w terminie 30 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

1.3 / Zwracany towar musi być nieuszkodzony; w stanie takim, w jakim został dostarczony. Prosimy w tym celu o staranne zabezpieczenie towaru na czas transportowania go do naszej siedziby.

2 / Adres wysyłki: ul. Koszalińska 18, 40-717 Katowice.

3 / Wszelkie zapytania w kwestii zwrotów prosimy kierować na adres mailowy zamowienia@luft-sklep.pl, lub kontaktując się telefonicznie pod numerem: 732 064 793.

REKLAMACJE

1 / W trosce o szybkie rozpatrzenie reklamacji, prosimy, by:

1.1 / Sprawdzić asortyment w obecności przewoźnika odpowiedzialnego za jego dostarczenie.

1.2 / W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzeń, spisać protokół szkody.

1.3 / Do zgłoszenia produktu uszkodzonego lub niezgodnego z umową, prosimy o dostarczenie dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej nieprawidłowości w danym produkcie.

1.4 / W zgłoszeniu reklamacyjnym powinien zostać zawarty opis zaistniałego problemu, szczególnie w sytuacjach, gdy produkt dotrze w stanie uszkodzonym, niekompletnym, lub niezgodnym z opisem. W tej ostatniej kwestii zastrzegamy jednak, że cechą szczególną produktów rękodzielniczych jest ich unikalny i niepowtarzalny charakter, więc mogą one detalami odbiegać od fotografii na stronie internetowej.

2 / W ciągu 14 dni od otrzymania żądania reklamacji udzielimy odpowiedzi w kwestii zgłoszenia. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy można kierować w formie pisemnej na nasz adres za pośrednictwem poczty mailowej: zamowienia@luft-sklep.pl, albo dzwoniąc na numer 732 064 793.

3 / Reklamacja może nie zostać uznana w przypadku gdy uszkodzenia wynikają z działań klienta, na przykład nieprawidłowego montażu produktu, zastosowania go niezgodnego z przeznaczeniem, lub zużyciem wynikającym z jego naturalnej eksploatacji.